Zwroty (Return)
Zwrot - 14 dni od dnia zakupu
1. W przypadku, gdy zgłoszenie niezgodności towaru nastąpi w ciągu 14 dni od momentu zakupu klient ma prawo żądać wymiany produktu na nowy w trybie przyspieszonym.
2. W okresie czternastu dni od odebrania zamówionego towaru, Klient ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Sprzedający w ciągu 14 dni dokonuje zwrotu pieniędzy na konto Klienta.
3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
4. Po otrzymaniu przesyłki Klient powinien dokładnie sprawdzić paczkę i otrzymany towar i o ewentualnych usterkach niezwłocznie poinformować Sklep Internetowy. Jeżeli towar w momencie jego odebrania był uszkodzony należy w obecności kuriera spisać protokół i uszkodzony towar odesłać za pośrednictwem kuriera lub nie odbierać przesyłki.
5. Jako klient u nas masz prawo do zwrotu zakupu, jeśli powiadomisz nas w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu. Produkt musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś i nie może być w żaden sposób uszkodzony. Możesz również anulować zakup części zamówienia, a nie wszystkich produktów, jeśli chcesz.
5. Zwróć produkt w oryginalnym opakowaniu w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś, w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.
6. Jeśli robisz zakupy jako przedsiębiorca, masz 14-dniowe prawo do odstąpienia od umowy i możesz anulować zakup tylko wtedy, gdy opakowanie produktu jest nienaruszone.
7. Uwaga zwrotowi nie podlegają produkty, które nie posiadają oryginalnego opakowania, są niekompletne bądź są widoczne ślady użytkowania.
Akceptujemy zwroty w następujących przypadkach:
- Jeśli chcesz po prostu anulować zamówienie
- Jeśli towar nigdy nie dotarł
- Uszkodzenie w dniu przyjazdu
- Wady fabryczne lub uszkodzenia po użyciu
- Jeśli zmienisz zdanie (odstąpienie od umowy)
- Jeśli otrzymałeś wadliwy produkt
Towar należy wysłać na adres:
VortexVR
ul. Jędrzejowska 47
93-636 Łódź
Do produktu koniecznie dołącz formularz zwrotu (kliknij tutaj, aby go pobrać).
W JAKI SPOSÓB?
Zwrotu dokonujesz kontaktując się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej support@vortexvr.pl, podając numer zamówienia, adres e-mail użyty podczas składania zamówienia oraz zdjęcie produktu, który chcesz zwrócić, oraz wyjaśnienie. Wyjaśnij, dlaczego chcesz zwrócić przedmiot, i dołącz zdjęcia, jeśli coś jest nie tak z przedmiotem lub jeśli opakowanie jest zepsute.
Jeśli coś jest niejasne lub masz więcej pytań, możesz skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta.